شنبه ۰۳ تیر ۹۶ | ۱۳:۰۲ ۲۱۲ بازديد
رسانه هاي جمعي سه نوع پيام عرضه ميكنند: اخبار، سرگرميها و تبليغات. هدف رسانه هاي جمعي از ارسال پيامهاي خبري، ايجاد اين احساس در مخاطبان است كه آگاه شدهاند و هدف آنها از ارسال پيامهاي سرگرمي، ايجاد اين احساس در مخاطبان است كه دارند احساسي مطبوع، به ويژه، خنده، جذابيت شخصيت، يا ترس تخيلي را تجربه ميكنند و بالاخره هدف آنها از ارسال پيامهاي تبليغي ايجاد اين احساس در دستاندركاران شركتهاي تبليغكننده است كه پيامهاي تبليغي مذكور، مخاطبان را از نظر شناخت، طرز برخوردها يا رفتار، دچار تغيير ميكند.
هدف تبليغات سياسي ميتواند تحت تأثير قرار دادن افراد، براي پذيرش نگرشهايي باشد كه اين امر در ارتباط با م�%