تبليغات

اين سايت اطلاعات عمومي و گهگاه تخصصي فلسفي را در اختيار كاربران قرار مي دهد.

شنبه ۱۵ اردیبهشت ۰۳

تبليغات

۲۱۲ بازديد

رسانه­ هاي جمعي سه نوع پيام عرضه مي­كنند: اخبار، سرگرمي­ها و تبليغات. هدف رسانه­ هاي جمعي از ارسال پيام­هاي خبري، ايجاد اين احساس در مخاطبان است كه آگاه شده­اند و هدف آن­ها از ارسال پيام­هاي سرگرمي، ايجاد اين احساس در مخاطبان است كه دارند احساسي مطبوع، به ويژه، خنده، جذابيت شخصيت، يا ترس تخيلي را تجربه مي­كنند و بالاخره هدف آن­ها از ارسال پيام­هاي تبليغي ايجاد اين احساس در دست­اندركاران شركت­هاي تبليغ­كننده است كه پيام­هاي تبليغي مذكور، مخاطبان را از نظر شناخت، طرز برخوردها يا رفتار، دچار تغيير مي­كند.

   هدف تبليغات سياسي مي­تواند تحت تأثير قرار دادن افراد، براي پذيرش نگرش­هايي باشد كه اين امر در ارتباط با م�%

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.